Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Bent Excellent (bent.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), s priporočili GZS ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja in nasvete v zvzi s tem. Z uporabo spletne strani bent.si (Bent Excellent) izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine Bent Excellent .
Spletna trgovina Bent Excellent (bent.si) je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku, ki jo upravlja podjetje Bent Excellent d.o.o., Dragomelj 82, 1230 Domžale (spletna trgovina Bent.si - v nadaljevanju skrajšano: Bent), ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob izvršenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne trgovine Bent postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Plačilni pogoji
V spletni trgovini Bent ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
1. Plačilo po predračunu - s predhodnim nakazilom
V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko predračuna, to označite na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja v spletni košarici. Podatke za plačilo po predračunu takoj po izvršenem nakupu prejmete po elektronski pošti. V kolikor potrebujete ponudbo za podjetje, nam to sporočite in poslali vam jo bomo po navadni ali elektronski pošti. Veljavnost ponudbe je 7 dni. S to ponudbo nato plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili preko dostavne službe DPD d.o.o. na vaš naslov.
2. Plačilo po povzetju
V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), to označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov ( po povzetju je možno plačati samo izdelke pri katerih je označeno da so na zalogi in njihova vrednost ne presega 1000€ ). Pri izbiri dostave z DPD d.o.o. in plačilu po povzetju boste ob prevzemu plačali še dodatne stroške in sicer provizijo, ki je navedena v razdelku dostava. To provizijo zaračuna DPD d.o.o. in ni v nikakršni zvezi z našo spletno trgovino. Če se želite znesku provizije izogniti, priporočamo da izberete način plačila po predračunu. V primeru izbire plačila po povzetju ni možna dostava v poštni predal.
3. Gotovinsko plačilo - samo ob osebnem prevzemu
V primeru, da želite vaše naročilo prevzeti na sedežu podjetja in plačati z gotovino, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila in se oglasite znotraj delovnega časa podjetja.
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu. En izvod v tiskani obliki pa se priloži paketu.
4. Plačilo s kartico preko spletnega obrazca


Cene in dobavni roki
Vse cene v spletni trgovini Bent so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil.
Ponudnik bo v takem primeru po svojih najboljših močeh skušal kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Cene izdelkov, navedene na spletni strani, ne vključujejo stroškov poštnine.
Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke, predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz skladišč naših dobaviteljev. Zaradi različnih dejavnikov, na katere nimamo direktnega vpliva, so možna odstopanja. Dobavni rok se lahko v času od oddaje naročila do pričetka obdelave naročila tudi spremeni, o čemer vas bomo takoj obvestili. Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni (delovnikih).
Objavljena cena velja za vse kupce spletne trgovine Bent .

Napake na spletni strani
Napake na spletni strani (opisi izdelka in cene) niso namerne in niso izključene. Če je opis in cena izdelka, ki ste ga naročili, napačna, vas bo o tem dejstvu obvestil prodajalec podjetja in vam ponudil možnost, da izdelek kupite po pravilni ceni, ki vam jo bo tudi navedel.
Prav tako bo ponudnik odpravil napako in se vam opravičilo zanjo. Podjetje Bent excellent izdelka stranki ne bo prodalo po ceni, ki bi bila škodljiva za podjetje, če je bila stranka o tem pravočasno obveščena. Podjetje si pridržuje pravico, da odstopi od naročila ter napako popravi v roku petih (5) delovnih dni od dne, ko je bilo o napaki obveščeno.

Postopek nakupa
1. Naročilo in oddaja spletnega naročila
Kupec za izbrani izdelek ter ga s klikom na gumb " V košarico " doda v svojo nakupovalno košarico. Kupec lahko nato po želji nadaljuje z nakupovanjem drugih izdelkov po enakem postopku.
Ko konča z izbiro izdelkov, s klikom na gumb "Na Blagajno " dostopi do obrazca za naročilo.
    Korak 1 - NASLOV PLAČNIKA IN DOSTAVE: kupec vpiše svoje podatke za naslov dostave in naslov računa. Polja, označena z zvezdico, so obvezna. Kupec nato nadaljuje na naslednji korak
    Korak 2 - NAČIN DOSTAVE IN PLAČILA: na tej stopnji kupec izbere ali dostavo na dom ali osebni prevzem na sedežu podjetja. Možni načini so po predračunu, po povzetju ali z gotovino na sedežu podjetja. Na tej stopnji ima kupec možnost prebrati Splošne pogoje, pred nadaljevanjem mora potrditi polje o strinjanju z njimi. V polje Opombe k vašemu naročilu lahko kupec vpiše svoj komentar želje in podobno. Nato ponovno nadaljuje na naslednji korak.
    Korak 3 - POTRDITEV NAROČILA: kupec ima pred potrditvijo naročila z obveznostjo plačila možnost še enkrat pregledati celotno vsebino naročila in jo po potrebi popraviti. Ko se kupec strinja z vsebino naročila, odda naročilo z obveznostjo plačila s klikom na gumb " Potrdi naročilo ". S tem je naročilo oddano in nakup zaključen.
Kupec prejme obvestilo o nakupu po elektronski pošti ali telefonu, s tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete tudi po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine - z zgoraj opisanim postopkom. Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti info@bent.si ali telefonu 01 589 63 30 upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke. V primeru uspešno oddanega naročila, se vam po oddaji izpiše tudi potrditveni tekst, če tega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega e-maila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite ali pa nas kontaktirate za pomoč.
2. Naročilo potrjeno
Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 48 urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.
3. Naročilo odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@bent.si. Iz pravic do odstopa od nakupa v 14 dneh je izvzeto tisto blago ki je naročeno uvoženo za znanega kupca in ravno za njega.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in blaga vrne vsa prejeta plačila.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?
1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.
2. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, ali pa so bili prikriti, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (Gold express d.o.o.) ali pri ponudniku Bent Excellent . Če sumite da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na najbližjoizpostavo dostavne službe Gold express, v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zapakiran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za kupca nato potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Ponudnik s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupajz Gold express d.o.o. bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavnika.

REKLAMACIJA, STVARNA NAPAKA IN GARANCIJA
Stvarna napaka
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake tudi na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku dveh (1) leta od dne, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, Zamenjavo blaga ali Vračilo plačanega zneska
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Garancija
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje. Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.
V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so Gold express d.o.o.,vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Strošek dostave
Dostava ni brezplačna. V primeru plačila po povzetju plačate dodatno provizijo za plačilo po povzetju. Za informacije o možnosti dostave v druge države nas kontaktirajte na info@bent.si oz. po telefonu 01 589 63 30 .
Čas dostave
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Kurir/dostavnik Gold express d.o.o. vas bo predhodno poklical na telefonsko številko, ki ste jo navedli ob registraciji. V primeru, da želite dodati še dodatni naslov za dostavo, le tega vpišite v poljubno polje obrazca za naročilo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. Strošek dogovorjenih dostav s posebnimi željami se lahko razlikuje od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave.
Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavnik Gold express d.o.o., pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem.
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču, bo blago odpremljeno z naše strani praviloma naslednji delovni dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Na zalogi so vsi artikli, razen tisti, ob katerih je v opisu posebej napisan rok dobave. Po mailu ali po telefonu vas bomo obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku ter o času dostave. Dostavo opravijo dostavna služba Gold express d.o.o., po navadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Dostavni roki niso dogovorjeni in Gold express d.o.o. zanje ne jamči.
Kuponi
V spletni trgovini so občasno objavljeni kuponi za popuste. Kuponi z določenimi popusti veljajo izključno na redne cene izdelkov, ne veljajo pa za izdelke, ki so predmet akcije, razprodaje ali znižanja, outlet izdelke, posebne ponudbe ali sestavljene komplete. Prav tako ne veljajo pri nakupu vrednostnih bonov. Popusti se med seboj ne seštevajo. V primeru, da imate v košarici en izdelek po redni ceni in en izdelek v akciji, se vrednost kupona obračuna samo na izdelek po redni ceni. Pri enem nakupu je možno uveljaviti samo en kupon. Kupon uveljavite tako, da pritisnete gumb " Poglej košarico ", izberete spustni meni 'Košarica' in v prazno polje vpišete kodo kupona, ter kliknete gumb " Uporabite kupon". Nato lahko nadaljujete z gumbom " Na blagajno ".
Varnost in pravica do zasebnosti
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov , Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o zavarovalništvu. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina Bent dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Izbiro članstva v naši e-listi omogočamo v obrazcu za naročanje blaga v spletni košarici.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
-jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
-pošiljatelj mora biti jasno razviden
-različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
-željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Barvni odtenki na slikah lahko zaradi resolucije ekrana računalnika odstopajo od dejanskega stanja. Fotografije tudi ne zagotavljajo lastnosti blaga ki se prodaja.
Ponudnik ne odgovarja za morebitne poškodbe ali škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe ponudnikovih izdelkov.
Pritožbe in spori
-Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
-Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
-Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
-Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Bent Excellent d.o.o., Dragomelj 82, 1230 Domžale, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Pravno obvestilo - avtorske pravice
Spletna trgovina Bent in vsi logotipi, podatki, slike in opisi artiklov, grafika ter ostalo gradivo, prikazano na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti. Nepooblaščena uporaba ali posredovanje v druge medije nista dovoljena in sta protizakonita.
Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi Kontakt, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.
Delovni čas:
Ponedeljek - Petek:od 7:00do 16:00 .
Sobota:od 8:00 do 13:00 
Tel: 01/589 63 30
Delovni čas: ponedeljek-petek 7.00 -18.00h