Čistoča in skrb za gosta naj bo obraz vsakega turističnega objekta

 

                                                                             

Kolikokrat se vprašamo, ali smo naredili dovolj za čiščenje hotelov, nastanitev, zdravilišč. Ali nas lahko čisti hotel vodi do večjega poslovanja? Odgovor je jasen in povsem preprost; TO. Ustavite se in poglejte skozi oči gosta.

Dogaja se, da se pozabi na malenkosti, te pa lahko pomenijo veliko! Nepometeno parkirišče, neizpraznjeni koši in pepelniki na vhodu, slabo pritrjena kljuka na vhodnih vratih objekta ali pa samo prsni odtis na steklu lahko pomeni slabo voljo gosta. Vse prevečkrat se na žalost sliši »Prvi vtis je zadnji vtis« kar pa v primerih turizma ni nujno povsem res, predvsem kadar je dejavnik daljše, torej nekajdnevnega bivanje gosta v hotelu ali letovišču. Gosta lahko navdušimo z veličastnim in toplim sprejemom, vendar pa navdušenje počasi bledi, če gost v nadaljevanju opazuje pomanjkljivosti na katere niti pomislimo ne. Danes je hitrost izrednega pomena in občasno pozabimo na malenkosti. Le te pa nam v kasnejšem obdobju lahko pomenijo hud glavobol. Že res, da so bila 90-ta leta dobra za hotelsko industrijo, medtem pa si je danes že marsikdo postavil vprašanje »Zakaj ne morem prodati več sob?«. 

Velikokrat se težava pojavi že v osnovi in se analizira samo zasedenost sob in ne prostih sob oziroma zakaj te sobe niso zasedene. Zavedati se je potrebno, da še tako načrtovan marketing kateri je lahko tudi 100% dnevno izkoriščen, ne bo deloval efektivno, če hotel nima dobre usluge sobaric in ostalega spremljajočega osebja. Vse prevečkrat se dogaja, da so sobarice in čistilke preveč porinjene v ozadje in to neupravičeno, saj se je potrebno zavedati, da za gosta ni dovolj samo lep in prisrčen sprejem na recepciji kajti v nadaljevanju bivanja gosta v hotelu ima prej omenjeno osebje direkten-oseben kontakt z gostom tudi v naslednjih dneh. Zato je izrednega pomena, da se tudi sobarice potrudijo za dobro in kvalitetno uslugo saj to dnevno prinaša našemu gostu nasmeh na obraz medtem, ko se mora uprava potruditi, da sobarice lahko svoje delo opravijo hitro in kvalitetno ter z čim manj napora. Za odlično osnovno sredstvo sobaric, vam ponujamo kvalitetne in elegantne vozičke kateri lahko brez »sramu« stojijo na hodnikih in jih ni potrebno skrivati pred gosti hkrati pa imajo na voljo kompletno opremo za oskrbo sobe.

V objektih kjer so prisotni bazeni, vodni parki se pogosto dogaja, da imamo težave z drsnostjo površin in to ne glede na še tako skrbno načrtovanje arhitektov. Mokre površine lahko hitro postanejo izredno spolzke s tem pa posledično predstavljajo direktno nevarnost za padce in s tem poškodbe naših gostov česar si noben gostitelj ne želi. Za omenjeno težavo je najenostavnejša in najbolj učinkovita rešitev »opozorilna tabla«, katera je običajno dvo ali celo v več jezikih, poleg pa ima še dodano slikovno opozorilo. Izstopa tudi zaradi žive rumene barve in vsak gost je opozorjen na morebitno nevarnost zdrsa. Postavimo jo lahko tudi med samim čiščenjem v avlah in ostalih prostorih, kjer se izvajajo dejavnosti čiščenja in s tem posledično tudi diskretno zapremo določen prostor ali površino. Ker je tabla zložljia, je shranjevanje po končani uporabi dokaj enostavno.Izredno pogosto in pa predvsem veliko površin v hotelskih in turističnih objektih je tudi opremljeno z tekstilnimi talnimi oblogami. Le te se dokaj hitro umažejo, kar je seveda tudi odvisno od kvalitete in pa predvsem barve same obloge. Neko splošno pravilo je, da naj bi se oblazinjene površine bolj podrobno čistile vsakih 6 tednov. Seveda je klasičen postopek pranja tekstilni oblog izredno dolgotrajen zato se uporabljajo tudi druge tako imenovani suhi postopki čiščenja. Za samo dnevno sesanje tekstilnih talnih oblog, priporočamo globinske suhe sesalnike, z možnostjo različne delovne širine od 30-50cm. Širino prilagodite na površine katere je potrebno dnevno posesati. Z omenjenimi sesalniki lahko opravljamo tudi tako imenovano suho čiščenje saj je po obdelavi površina takoj pohodna. Vezano na bolj temeljita generalna čiščenja pa uporabimo ekstrakcijske sesalnike s katerimi površino kemično obdelamo.

Premalo se posvečamo sistemu predpražnikov kateri naj bi bili po normativih postavljeni pred in za vhod. Večkrat je tudi samo razmišljanje napačno, ker si nekateri predstavljajo, da je glavni namen predpražnikov zadrževanje vlage ali blata zunaj samega objekta. Poglavitno težavo povzroča droben prah nanošen z obutvijo v notranjost objekta, obložen iz marmorja ali granita. Med samo hojo po taki prašni površini je potrebno kaj hitro pričakovati tudi poškodbe na površini in dovolj je, da površina izgubi visoki sijaj. Kasnejšo uporabo različnih kemikalij za obnovitev površin se vse prevečkrat izkaže, da je potrebna pomoč strokovnjakov iz področja kamnoseštva, ki nam površino ponovno zbrusijo in obnovijo prvotni sijaj. V pomoč za preprečitev podobnih težav, so nam kvalitetni predpražniki z ločenim namenom, torej za zunanje in notranje površine. V naši ponudbi so tudi različni sistemi predpražnikov, vrhunskega proizvajalca 3M kot tudi drugih.

Že na začetku smo omenili nepometena parkirišča in predvsem na obmorskih krajih slišimo »Saj bo burja pospravila«. Omenjeno je sicer res, pa vendar se nam kot običajno zgodi Murphyjevo pravilo in na vse odpadke prinese na najmanj primerna mesta in seveda tik preden dobimo avtobus novih gostov. Enostavno lahko rešimo težavo s pometalnimi stroji, z enostavnimi na potiskanje upravljalca ali do večjih samohodnih. V primeru velikih površin pa si pomagamo s stroji, kjer upravljalec sedi na stroju in lahko le na tak način očistimo celotne površine. Za okolico zdraviliških kompleksov, avtokampov, priporočamo stroje na akumulatorski pogon, saj s tem ne povzročamo nepotrebnega hrupa.


Na vsa vaša vprašanja bomo v BENT-u z veseljem odgovorili.

Za več informacij pokličite na telefonsko številko (01) 589 63 30 in posebej za vas bomo izvedli BREZPLAČNO predstavitev na vaši lokaciji ali pa vam samo svetovali.i.

Tel: 01/589 63 30
Delovni čas: ponedeljek-petek 7.00 -18.00h